قابلیت ها و توانایی ها

شرکت فرانکو اسپادان بابیش از 18 سال تجربه و با تکیه برتجارب علمی و عملی مديران و موسسين خود و همچنین بهره گيری بهینه از امكانات بالقوه و بالفعل ، فعالیت خود را در سال ۱۳۸۳ آغاز نمود و با نزدیک به دو دهه سابقه فعالیت دارای قابلیتها و توانایی های ذیل می باشد :
شرکت فرانکو اسپادان با دراختیار داشتن منابع کافی درخصوص تامین تجهیزات مورد نیاز صنایع کشور در بخشهای برق، مکانیک و ابزار دقیق آمادگی دارد تا قطعات ، تجهیزات و ماشین آلات مذکور را در کوتاهترین زمان ممکن و از طریق معتبرترین سازندگان اروپایی و آسیایی و بصورت ارزی و ريالی تامین و تحویل کارفرمایان و مشتریان نماید .
شرکت فرانکو اسپادان با توجه به سوابق همکاری بسیار نزدیک با شرکتهای SIEMENS ، ABB ، Schneider و Telemecanique ، علاوه بر آن در بخش تامین تجهیزات الکتریکال این شرکت امکان و توانایی تامین انواع الکتروموتور های مورد نیاز صنایع کشور را از طریق معتبرترین سازندگان اروپایی و آسیایی دارا می باشد آمادگی خود را به منظور تامین کلیه تجهیزات از برندهای یاد شده خصوصاً تجهیزات اتوماسیون ، PLC ، رله های حفاظتی و انواع کلیدها را اعلام می نماید .
شرکت فرانکو اسپادان در بخش مکانیک نیز آمادگی دارد تا تامین انواع لوله های مورد نیاز صنایع کشور ، گیربکس ها،پمپها ، کمپرسورها ، والوها و شیرآلات را عهده دار گردد و نیاز کارفرمایان محترم را از طریق تامین از معتبرترین سازندگان اروپایی و آسیایی مرتفع سازد .
شرکت فرانکو اسپادان با استفاده از تجارب حاصله و سوابق کاری خود ، فعالیت در بخش ماشین آلات مورد نیاز صنایع از جمله تامین انواع دستگاههای Material Handling Machine ، جرثقیل ها ، ماشین آلات تخریب ، حفاری و . . . را آغاز نموده و در این بخش دارای رفرنس فروش می باشد .

شرکت فرانکو اسپادان از سال 1399 فعالیت خود را با شرکت های معدنی آغاز نموده است و در همین راستا علاوه بر تامین تجهیزات مورد نیاز نسبت به ساخت انواع قطعات فلزی اقدام نموده و در این خصوص دارای رفرنس های متعدد می باشد.
 شرکت فرانکو اسپادان این افتخار را دارد که با توجه به حسن همکاری و کسب امتیاز و اعتبارات اخذ شده از برخی سازندگان و تأمین کنندگان معتبر داخلی و خارجی ، خود را به عنوان نماینده تعدادی از این سازندگان معرفی نماید .
شرکت فرانکو اسپادان با ایجاد دفاتری در برخی از کشورهای اروپایی و آسیایی توانسته است تا نیاز و درخواستهای مشتریان خود را در کوتاهترین زمان ممکن برآورده تا گامی هرچند کوچک را در پیشبرد اهداف والای صنعت کشور برداشته باشد .